Asiakascaset

Ideasta hahmotelmaksi - hahmotelmasta mallituotteeksi - mallituotteesta valmiiksi tuotteeksi asiakkaan omaan valikoimaan.

Anna meidän viedä oma ideasi eteenpäin, jolloin sinä voit

keskittyä omaan liiketoimintaasi!

 

Kassimatti - referenssit - Genelec

case genelec

Genelec Oy on suomalainen vuonna 1978 perustettu äänentoistolaitteita valmistava perheyritys. Yrityksen pääkonttori ja tehdas toimivat Iisalmessa, minkä lisäksi toimii myynnin ja markkinoinnin tukitoimisto Helsingissä. Yritys markkinoi tuotteitaan yli 70 maahan ympäri maailmaa.

Kassimatin ja Genelecin yhteistyö on kestänyt jo pitkään. Aina uuden kantolaukkutarpeen ilmestyessä lähetetään Kassimattiin uudet mitat ja ennalta sovitulla kaavalla valmistuu mallituote testikäyttöön ja sitä mukaan taas uusi tuote Genelecin asiakkaiden käyttöön. Tuotteen ollessa laadukas, pitää myös kantolaukun täyttää vaaditut kriteerit.

 

www.genelec.fi »

Kassimatti - referenssi - genelec

case ponsse

Ponsse perustettiin vuonna 1970, aluksi metsäkoneyrittäjä Einari Vidgrénin omaan tarpeeseen: oli rakennettava metsäkone itse, kun toisten tekemät eivät kovassa käytössä kestäneet. Ponsse on maailman johtavia metsäkonevalmistajia, jonka asiakaslähtöistä toimintaa ohjaa edelleen metsäkoneyrittäjien toiveet ja tarpeet.

Ponsse on myös brändi, joka tarkoittaa omia brändituotteita. Yhdessä ideoidut ja suunnitellut tuotteet tukevat Ponssen yrityskuvaa. Toimivalla varastohotellilla asiakas saa aina halutessaan täydennettyä omaa varastoaan ja  ennakoimalla sesongit vältetään toimitusvaikeudet. 

Ponssecollection osoitteessa: http://www.ponssecollection.com/

www.ponsse.fi »

case Rahtarit

Rahtarit ry on maan suurin vapaaehtoisesti toimiva ammattialajärjestö, jossa raskaan liikenteen ammattilaiset niin yrittäjät kuin työsuhteiset kuljettajat sekä muut alan henkilöt ovat tasavertaisia jäseniä.

Rahtareiden ja Kassimatin yhteinen taival on jo vuosien mittainen - asiakkaan toiveesta kehitämme aina uuden tuotteen jäsenistölle. Tuotteilla halutaan tuoda esille järjestön väritystä sekä tehdä tuotteita, joilla oikeasti on käyttäjiä ja käyttöä. Kun tuote on hyvä - ei uutta tarvitse keksiä jokaisena vuonna uudelleen.

 

www.RAHTARIt.fi »